Cayin

2017年5月13日 星期六

Kiehl's金盞花系列產品

一講到金盞花, 我諗好多人都知!

除咗好多人鍾意觀賞之外,還有很好的藥用價值,

亦有好好嘅護膚功效,

金盞花的功效好廣泛的,本身擁有保濕修護功能,

仲特別適合敏感皮膚,特別針對濕疹、紅斑等等也是相當好的成分,

刺激性低,又含有維生素A和C,補水得來又有防禦敏感,

促進代謝能力淡化痘印,調整膚質!

講咗咁多好處,我哋就嚟一齊睇吓Kiehl's嘅金盞花系列產品,


今次收到佢個潔面泡沫、爽膚水同埋面膜!

金盞花深層潔面泡沫


因為有甘油嘅成份係入邊,所以洗完又唔會話好乾,

而且用完之後皮膚會回復返有彈性飽滿,


清潔效果都唔錯!每朝早起身用佢,


感覺個人都好fresh!

爽膚水同樣效果都唔錯!


我見我有個男仔朋友都用佢,佢話有時睇完鬚用,


可以即時舒緩返肌膚,


不含酒精成份、具收斂效果的爽膚水,

香味清新,記住每次使用前都要輕輕搖勻,

入邊中含有尿囊素及牛蒡,可發揮舒緩及減輕炎症的功效!

最後就到金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜


除咗有金盞花就係有蘆薈成份!

可能大家熟我都知!我每日都有敷面膜嘅習慣!

由其係依家天氣咁熱,好多時曬後都會好乾,


而且仲會出現泛紅,

呢個面膜就可以幫你急救!敷5至10分鐘,


冰涼啫喱狀真係可以即時幫肌膚鎮靜保濕,


持續使用更有效修復肌膚,仲可以趕走疲倦肌膚!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言