Cayin

2017年4月28日 星期五

快啲來幫身體去角質 - Kiehl's溫和身體磨砂霜

夏天好多時候都要出動背心短褲,

唔使講,我一定係咁樣,天氣一熱我就長期都係短褲背心,

其實夏天我除咗注重脫毛之外,

我亦都好注重肌膚白淨與否,

每一次外出我都會搽防曬,

怕紫外線會曬黑肌膚,

但係大家都要同樣要注重去角質,呢個步驟好重要!

去一去啲死皮!其實皮膚就會白淨好多!

最近就收到Kiehl's溫和身體磨砂霜,


全部都係大大瓶!成240ml!

正呀!我正正就係去買!剛好佢就寄來啦!

有三種唔同嘅香味,

有西柚、芫荽和薰衣草香味!




我自己就最鍾意啲清新香味,

決定嘗試西柚先!

一打開,見到入邊嘅質感好豐潤,


而且香味也好濃郁!拎適量嘅份量去磨下啲手踭腳踭位,


再沖乾淨水,即使摸到啲肌膚滑左!

香氛身體磨砂霜真係特別討好!

配方蘊含杏仁磨砂粒子和多種潤膚成分,

啲粒粒好細粒,唔怕會磨損肌膚,

仲可以軟化肌膚,

要擁有柔滑嘅肌膚其實都唔係好難架,

只有乖乖地每星期用佢一次就得架啦!

如果大家鍾意以上嘅三種香味,

就可以揀埋佢嘅潤手霜啦!


蘊含乳木果,令手部肌膚回復柔軟,

我仲會用佢來搽埋身體,磨完砂再用佢個效果好正架!



又白又滑!具有強效抗氧化及護膚功效見稱的維他命E,

能發揮全日保濕功效!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言