Cayin

2017年4月22日 星期六

Francena輕透緞光粉底液

我再次又收到Francena嘅產品啦!

上一次收到佢哋嘅 CC cream都覺得好好用

今次就收到佢個輕透緞光粉底液!


其實一睇包裝就知道係台灣品牌,

簡簡單單!


今次嘅粉底液嘗試完之後都好鍾意,


首先講個質地係好清爽,


用粉底液都係為咗遮蓋瑕疵,但係又唔想咁厚身,

想做到一個自然清爽嘅妝感,

化咗但又好似冇化妝咁!佢都做到呢個效果!

用一毫子嘅份量搽哂成個面!


然後再慢慢向外推開,已經可以做到一個好淡妝既效果!


再望望面上嘅紅印好快就俾佢遮蓋晒!
粉底液本身入邊有防曬,而且仲要係物理防曬,

UVB高達極限SPF50、UVA高達三顆星,

應該可以話出成日街都唔怕啦!

內含有有機神奇草和玫瑰石萃取,

可以增加曬後肌膚抵抗力,

提升肌膚的抗氧化能力,

對抗陽光紫外線對肌膚帶來的傷害!

個遮瑕度都唔錯,我個黑眼圈都可以遮到!

三兩下手勢已經可以完成嘅底妝,效果仲唔錯添!

另外我想講呢個粉底液連油性肌膚都可以用,

因為我平時一到中午嘅時間,個面就會開始有出油嘅狀況,

係呢個時候我就會用紙巾印一印,再補妝!

但係今日全日出咗成日街都唔使補妝!

所以佢嘅控油效果都唔錯!都幾推介比油性肌膚既sis們!


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言