Cayin

2017年2月26日 星期日

為牙齒形成保護屏障 - Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏

牙齒護理,對我來講,係非常重要!

因為熟我既人都知道,我成日笑,

仲要笑到見牙唔見眼!

今次就收到全新Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏,


專對抗牙肉腫痛,對付牙肉問題!

一盒有兩枝,STEP 1 & STEP 2,

叫做先修後護,


Step1: 深潔護齦牙膏,能修護受損牙齦

Step 2: 活氧呵護啫喱,為牙齒形成保護屏障

每日刷牙先用Step1刷一分鐘,


然後吐泡但不用漱口,


再用Step 2牙膏刷多一分鐘才漱口,就攪掂,

用Step 2時,口腔内會有點酸酸的,


最後漱口完,會感覺到口腔好乾淨,好清新的!

仲有係會睇到白淨啲!同時做到美白牙齒!


獲美國FDA權威機構認可,可安心使用,

如果我咁,成日過夜訓,每次捱夜後,

牙肉都會有點點腫脹,我發現呢枝科研護齦雙管牙膏,

可以幫到牙肉減腫,真係不錯喔!

如果有牙齦紅腫出血的人,長期使用也可得到改善呢!

一盒HKD149.9

於各大個人護理專門店有售

有興趣的朋友可到呢到索取$45現金券喔


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言