Cayin

2015年8月31日 星期一

韓國美白保濕的I-MIIX氣墊粉底

近年愈來愈流行用bb cushion,

好多人也會轉用氣墊粉底,也包括我在內!

相信好多人既要求也是跟我一樣,

係特別揀選一些質感貼薄又有高遮瑕度的氣墊粉底,

前排收到啲盒韓國i-MIIX Purple Premium Whitening Cushion,


具有SPF50+ PA+++,所以就算係戶外活動,


也可以全方位阻斷 UVA及UVB侵害,

另外還添加防水抗汗高效因子,不容易脫妝

果然很貼心的!

海綿氣墊也很細緻,使用後即時均勻膚色,


仲好輕易就遮蓋到我個熊貓黑眼圈,


同埋我額頭既痘痘及痘痘紅印!


(唉,我額頭真誇張,怪我太夜訓,一來就幾粒一齊跑來…嗚……)

幸好還好遮蓋到,否則出街真係好肉酸!

佢有獨特控油粉末設計,

係這個炎熱天氣,可以減少油脂,

我確實出街一整天也keep到妝容!

蘊含10種純天然植物提取,

包括蘆薈﹑甘草﹑石榴﹑綠葡萄藻﹑桑白皮﹑米糠﹑薰衣草﹑陳橘皮﹑綠茶﹑橙,

所以有效深層瓦解黑色素,

淡化色斑及改善肌膚亮度,

真係加左唔少分,化妝亦能同時護膚!

我收到的係 (C21亮白遮瑕),而且還附有補充裝呢!



使用後,膚色均勻淨白,妝感自然,

化裸妝效果真係一流!


而且也是方便攜帶,補妝都好易!

售賣點:全線Colourmix

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

YouTube

Instagram

Weibo
 

沒有留言:

張貼留言