Cayin

2015年6月11日 星期四

(100元下) 平靚正居家必備抵用品

今日我想講下我平日經常用既四樣平靚正產品,

順勢推介俾大家!


第一樣都好多人認識既,

1. nature republic 蘆薈gel


除左nature republic,

我見莎莎卓悅都有賣,

$18一瓶,超抵買!

除了用係面,身體都用得,

我嘗試過面部有少少敏感既時候,或者出外曬後用都可以即時做個舒緩既效果!


即時冇咁敏感,冇咁紅!

就算平日皮膚冇乜嘢,當一個保濕mask用都好正,



用膠棒或者掃厚厚咁搽上面,敷10分鐘,

皮膚既水份度都會大大提升!

如果好似現在咁熱既天氣,我仲會放佢係雪櫃,

用既時候先筆出來,凍冰冰仲正丫!

2. 12蚊店既洗掃液


啲枝係好多人都推介過,

係12蚊店買既!

洗掃好乾淨!洗粉卜都同樣一流!

洗完個卜真係好似新既一樣咁呀!



3. Biore唇部眼部卸妝液


個價錢大約六十元,我已經用左好多好多枝,

因為我係用防水既睫毛液同埋眼線液,

例如maybelline,MJ既睫毛液都可以落到,

今次我就示範下用深啡色眼影,

kiss me眼線液,

Revlon既唇膏

同埋maybelline睫毛液

再用沾有Biore卸妝液棉花抹,



一會兒就抹哂!所以落妝既時候真係唔少得佢!落得好乾淨!

4. 凡士林 $20


好普通,周圍超市藥房都有得賣,

每晚訓前我都會用來搽咀做一個滋潤,

咁我平日一得閒仲會用來做唇膜.


經濟實惠!效果又不錯!

厚厚咁搽哂成個咀唇,然後封一層保鮮紙係唇上!



焗佢10分鐘,然後就會感覺到唇冇咁乾,唇紋都會少左!

如果仲想效果好啲,仲可以係做唇膜前做一個唇部磨砂!咁就仲正!

大家都不坊嘗試下!

希望大家鐘意我今次既分享啦

我仲拍左片,支持下我啦.



---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

YouTube

Instagram

Weibo

沒有留言:

張貼留言