Cayin

2015年5月5日 星期二

天然護膚品 - Skin Hope

其實好多香港人既皮膚都屬於敏感性皮膚,

因為每天都受到壓力,種種污染及化學物的影響,

這些因素會對皮膚造成好多不良反應,

例如﹕過敏,痤瘡,發炎,膚色暗啞,偏黃欠光澤…等.

我知道使用有機天然護膚品,

係有助肌膚解決各種問題,使皮膚變得更完美.

所以現在,愈來愈多客人會選擇使用天然既護膚品!


SKIN HOPE 從原材料篩選到配方研發、測試、調配,

再到包裝及出售,每一個工序他們都嚴格、認真監控.

雖然沒有先進的機械設備,

沒有寬敞舒適的研究室,

但是這並不代表產品質量會因此降低.

每個產品都是經過調配師準確計算份量,細心地調配而成.

早前就收到他們寄來的

黑糖去角質面膜
Brown Sugar Facial Mask



每個人既皮膚都有死皮,我都一樣,

我仲要成日化妝,又夜訓

皮膚容易有角質層,變得暗黃暗啞!

而黑糖去角質面膜就採用純天然植物成份製作,

可溶解皮膚的表皮層老化細胞,

具有溫和磨擦作用,

可去除表皮的老化角質及聚結的黑色素和粉刺,改善膚色,

使毛細更細緻!

當中的植物油脂可維持肌膚滋潤,

在肌膚形成保護屏障防止肌膚水份流失!



主要成份: 黑糖﹑白芒花籽油﹑草莓籽

我先用附送的膠棒將適量既面膜搽上面,



然後敷10至15分鐘,這時面膜可以幫助肌膚補水以及軟化角質層,

最後雙手沾水在臉上打圈進行乳化並去角質,

看看內裡既粒子也好細,但也需要輕輕力磨,



利用這些黑糖微細顆粒來磨走死皮,

完成後用清水洗乾淨就可以啦!

摸摸塊面,好滑嫩,好興奮的,

我立即叫我老公也摸下我塊面,

佢都讚,真係滑左!

黑頭仲少左好多.


難怪係熱賣產品,我一次就愛上!

不過愛還愛,都不能每天使用,

去角質面膜只需要一星期使用一至兩次就可以啦!

然後就到

藍銅胜肽修護精華
Copper Peptide Repair Essence



精華係我從來都不會缺少的護膚步驟,

因為我知道佢係皮膚既補品,重點改善我們皮膚問題,

藍銅胜肽修護精華加入黃金比例的成份,

除了超濃縮的藍銅胜肽粉末,



更添加六胜肽,使抗皺及肌膚修護能力大大提升。

什麼是六胜肽?

六胜肽又稱六元胜肽,

是從南極灣冰河泥中所發現的菌種 - 單細胞綠濃菌所研發出六胜肽,

藴含的六角縮氨酸有效舒緩并抑制額頭抬頭紋,

眼睛魚尾紋及周邊肌肉的收縮與活動,

幫助肌肉放鬆,使肌肉彈性組織恢復柔順平滑的線條美.

六胜肽能夠減緩肌肉收縮的力量,

減少動態紋的產生和消消除細紋,

有效重新組織胶原彈力,

可以增加彈力蛋白的活性,

使臉部線條放鬆、撫平皺紋、改善鬆弛肌膚,是很好的抗皺成份.

啲枝精華除左有保濕功效,

仲可以刺激膠原蛋白與彈力蛋白形成,

使皮膚更緊緻,改變鬆弛問題!

Cayin用左一星期左右,早晚洗完面爽膚水後,


慢慢也看皮膚更幼嫩,我額頭既細紋也淡了,


質地非常水,所以好快就俾皮膚吸收哂!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

YouTube

Instagram

Weibo

沒有留言:

張貼留言