Cayin

2015年5月17日 星期日

(推薦)適合敏感肌 - éPure水潤氨基酸潔面乳

之前Cayin也介紹過éPure jerry mask.


也拍過youtube片推介,

就係前幾天,我皮膚突然好缺水,

可能長期處於冷氣地方,所以乾到個鼻邊都有少少敏感,

我就用佢個mask,即時解決我敏感狀況!

所以我係好喜歡éPure!


最近我又收到佢既新產品啦,

係美國美容醫生研發的純天然不刺激水潤氨基酸潔面乳,



內裏的胺基酸與肌膚酸鹼度平衡,

不含皂性成分,硫酸鹽、色素、香料及酒精等刺激物,

能溫和地深入肌膚細小毛孔,

提供細緻的活性作用.

其他主要成分包括 Xeradin™ 有機鼠尾草活性保濕因子、高效保濕的玻尿酸、蜂蜜提取物及桑白根萃取物,

能抑制黑色素和抗氧化,

去除毛孔污垢及化妝品殘留物,

並完全保護肌膚本身的天然油脂,

不損害肌膚細胞,

我用左後都感覺清爽!

奶白色乳狀質地,過程中也感覺到產品也是較温和,



擠出適量份量,加水清洗,

慢慢打圈按摩,最後用清水清洗乾淨!


最後再加上化妝水、乳液, 

臉部感覺很舒服,

本來油油的臉頰都變得很清爽,頗舒服的!


Facebook:https://www.facebook.com/epureskincarehk

Instagram: epurehk

WeChat: epurehk

希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

YouTube

Instagram

Weibo

沒有留言:

張貼留言