Cayin

2015年5月13日 星期三

温和去角質 - Elene Professional Systems深層潔膚啫喱

前排我就收到啲枝EPS深層潔膚啫喱,



用左三次,感覺也幾良好的,

其實大家也明白如果角質層(死皮)愈厚,

膚色就會欠缺光澤,亦有可能使毛孔閉塞,

所以千萬別睇少一星期一至兩次既去死皮護膚步驟!

EPS全名係Elene Professional Systems.




法國品牌,

概念係為美療中心提供一套完整、創新的個人化美療方案,

配合不同的美療中心需要!

今次試用啲枝雖然佢叫deep cleaning gel,

但事實佢係一枝peeling gel.

含尿囊素,木瓜萃取,白柳萃取及甜菜鹼,

適合任何性質皮膚使用,

有抗炎,舒緩,軟化角質,收斂,清潔調理皮膚及加速肌膚機能的功效.

如果你係敏感或暗瘡皮膚, 用磨砂膏可以會較刺激, 用佢就會好好多,

性質温和.

將適量既份量,



搽係面上,再慢慢捽捽皮膚,

打圈按摩一至兩分鐘,

你就會看到一粒粒污垢粒,



其實過程也幾水水的,唔怕亁捽會拉扯到皮膚,

望下,我都幾多污垢粒,


証明我既角質層都厚,另外千萬別忽略頸既位置,

我頸既死皮也很多喔!


之後用清水洗淨,

睇下Before & After效果,很乾淨!


用完膚色會均勻左,又滑左!

我現在都好喜歡用佢. 



產品及有關資料由柏麗代理有限公司提供.
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

YouTube

Instagram

Weibo

沒有留言:

張貼留言