Cayin

2015年5月19日 星期二

(2015期間限定)Bioré皇牌升級水凝長效保濕防曬乳

收到Biore限定版防曬呀,

有我好鐘意既玫瑰味及冰涼配方,

Happy Happy.


Biore既防曬一向大受歡迎!


連續三年被評為日本No.1銷量防曬品牌.

其實我相信好多人也知道防曬的重要性,

有用同冇用防曬產品既結果可以差好遠,

紫外光會加速皮膚老化,色素增加,仲有好多皮膚問題出現,

所以防曬係我們既必須品!

我嘗試過用一些防曬產品,質地好厚,

短時間用就冇什麼皮膚問題,

但只要一長期使用,加上天氣炎熱,我發現毛孔好易閉塞,

毛孔一閉塞,就會生好多一粒粒暗粒,

或者暗瘡出來,

所以選擇適合防曬既產品,我都好講究!

Biore既防曬我好耐之前已經有用,

我妹妹係學生妹,她都是用Biore防曬的,

先是價錢經濟,而且真係好用!

質地透薄,又易推,

所以一直大受歡迎都係有因的!

用"經濟實惠"去形容最適合不過!

Aqua Rich水凝系列有三大特點,


1. 高防曬系數,可以隔離 UVA / UVB,

防止皮膚曬傷曬紅…

今年仲再加強紫外光UVA防禦系數,

由PA +++ 升到 PA ++++

2. 含透明質酸及綜合柑桔保濕精華,
令皮膚keep住水潤亮澤,

3. 獨有水凝配方,令皮膚長時間都保持水嫩柔滑.



看看質地真係好薄,又好易推,


推開後會看到好水,我平日習慣會將防曬作一個make up base.


呢幾枝Biore既水凝防曬乳真係做到零觸感,零負擔既感覺,

不油膩,可以每天使用,

我用左三天,由早上到晚上,

一整天,皮膚都冇任何閉塞問題!

加上本身有SPF 50,就算戶外工作都完全OK.

面同身體都可以使用架!

我真係好喜歡玫瑰味,淡淡清香,



包裝已經好吸引,用時都特別開心!


另外一枝係薄荷冰涼配方,



使用時仲可以享受下冰涼快感!


喜歡既朋友記住留意喔,因為限定發售.

售價:$99.9/枝

各大藥房及超級市場有售.
[玫瑰味] : 「萬寧」獨家發售
[冰涼配方] : 「屈臣氏」獨家發售
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

YouTube

Instagram

Weibo

沒有留言:

張貼留言